Terra jest o ok. 20 cm dłuższa od Marbelli. Oferowano ją w dwóch wersjach nadwoziowych. Pierwsza to furgonetka z tzw. wysokim dachem (częściej u nas spotykana). Terra w tej wersji należy do najwyższych małych dostawczaków. Tuż za pierwszym rzędem siedzeń zaczyna się przestrzeń towarowa o kubaturze ok. 2,6 m sześc. Rywale mają większe ładownie i ładowność. Drugim wariantem jest trzydrzwiowe kombi, z przeszklonymi ścianami bocznymi, mające dwa rzędy siedzeń. Na niektórych rynkach auto rejestrowano jako czteroosobowe, na innych jako pięcioosobowe. Przestrzeń ładunkowa w takiej towarowo-osobowej wersji ma kubaturę ok. 1,3 m sześc. Tylna ławka jest wyjmowana. W obu przypadkach dostęp do przestrzeni towarowej zapewniają skrzydłowe, symetryczne drzwi tylne. Spotykane są Seaty z blaszanymi lub przeszklonymi drzwiami tylnymi. Więcej informacji na stronie portalu: www.truck.pl.
Seat Terra
Ten mały samochodzik dostawczy to rozwinięcie modelu Marbella do auta wielozadaniowego. Tak powstał i tak wygląda to Seat Terra. Tutaj w wersji przeszklonej kombi. Hiszpanie postawili na rozwój i tak oto napompowano bagażnik maluszka do 1000 litrów :). Fiat zostawił Pandę samą sobie i nie cudował z rozwojem nadwoziowym swego samochodu. Ten czerwony Seat stał zaparkowany w porcie w Trzebieży w sierpniu 2008 roku. Dzisiaj znalazłem jego zdjęcia więc pozwolę sobie je tu dodać. Wszak stał zaparkowany na uliczce trzebieskiego portu :).
Lokalizacja:
Trzebież, Polska
0 komentarze:
Prześlij komentarz