poniedziałek, 4 maja 2015

Chrysler Sebring Convertible 2008

Stał samotny na jednej z ulic koło parku. Samotny jak przystało na dzień kiedy mieszkańcy miasta wyruszyli na majówkowe wypady. Ten chyba wyskoczył ale do mego miasta :). Widziałem wiele odmian sebringa ale ten widzę pierwszy raz w takim zestawieniu. Ten model to już trzecia generacja następcy LeBaron'a. To taki kompaktowy kabriolet ze sztywnym dachem nigdy dotąd nie oferowanym w tym modelu. O nim przeczytamy na stronie www.netcarshow.com . Przyznam że z założonym dachem jak dla mnie wygląda lepiej.Choć wiadomo - wygląd rzecz gustu ;).








Lokalizacja: Szczecin, Polska

2 komentarze:

  1. Tak się składa, że dla mnie moje auto jest niezwykle ważne i nawet całkiem niedawno zdarzyła mi się sytuacja, że niestety ale nagle ono w trakcie jazdy stanęło. Na całe szczęście jak zadzwoniłam po pomoc drogową https://zakrzewski-holowanie.pl/ to oni właśnie przyjechali bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakość i czytelność znaków drogowych mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo na drogach. Dlatego wybór odpowiedniego producenta tych elementów jest kluczowy. Polecam firmę dostępną pod adresem https://drogmal.pl/, która specjalizuje się w produkcji znaków drogowych. Ich produkty cechują się wysoką trwałością i są zgodne ze wszystkimi normami bezpieczeństwa, co zostało potwierdzone licznymi certyfikatami. Firma ta oferuje szeroką gamę znaków, które są nie tylko funkcjonalne, ale również estetycznie wykonane.

    OdpowiedzUsuń