poniedziałek, 2 marca 2015

AUDI 100 AVANT

Audi 100 to samochód klasy wyższej produkowany przez Audi w latach 1968–1994. Pierwsze Audi 100 C4 zostało wyprodukowane w 1990 roku, samochód wprowadzono do sprzedaży w roku 1991. Nowością było zaoferowanie sześciocylindrowego, widlastego silnika o pojemności 2.8 l. W 1995 roku Audi 100 zostało przemianowane na Audi A6. Tyle wikipedia


Tego kombiaka Avanta C4 (Typ 4A) produkowanego w latach 1991-1994 spotkałem pod domem. Stoi już kilka dni. Musze przyznać iż jest to chyba zaraz po "cygarze" najładniejsze z aut tego koncernu w wersji kombi. Miałbym ochotę na niego jednak utrzymanie go jest na chwilę obecną poza moim zasięgiem. Auto o stonowanej stylistyce która ma to coś w sobie. Podoba mi się prostota linii karoserii jak i umiejętnie rozplanowana deska rozdzielcza i miejsce pracy kierowcy. Pracy? Nie źle napisane - przyjemne i przyjazne kierowcy. 





Ciekawi mnie też to czy to już A6 Avant czy jednak jeszcze 100 Avant. Ale może kiedyś ktos mi tu pod spodem dopisze w komentarzach? Poczekam zobaczę.



Lokalizacja: Szczecin, Polska

1 komentarz:

  1. Z tego co kojarzę to te samochody są prawie niezniszczalne i muszę przyznać, że kiedyś również miałem podobne. Jakiś czas temu czytałem sobie na stronie https://kioskpolis.pl/fraud-ubezpieczeniowy/ czym jest fraud ubezpieczeniowy i co to oznacza.

    OdpowiedzUsuń